Benim bebeğim de sadece mamayla besleniyor 4,5 aylık ama doktorumuz yoğurtla başlatmadı gaz yapabilir diye o yüzden farklı olabiliyor yoğurtla başlatır doktorlar diyenler olmuş o yüzden yazmak istedim hatta özellikle zaten gazlı bir bebek diye uyardı sebzeyle başlayın dedi patatesi de soğuk sıkım zeytinyağıyla biraz açmamı önerdi çok az ekleyip yedireceksiniz zaten yemiyorlar öyle anca damakta tadı oluyor biraz yutuyor