Pembecik benim oğlum da kabız oluyor anne sütü mama gidiyoruz sma mamayla başladım kabızlık yaptı die bebelac golda geçtim 3 gündür yapmıyorum zeytinyağı sütüne koyuyorum afedersiniz poposuna kulak çöpüyle zeytinyağı yapiyorum halen yapmıyor gastentoroloji bölümüne randevu aldım mama dan bilmiyorum ilk baştan beri mi humana kullaniyorsunz yoksa x mama dan mı gectiniz