Azraada58 Boncuk21 ayy sma bizi mahvetti ya aşırı gaz kabız yaptı aptamil conformil e gectik cocugum kendine geldi
Azraada58 Boncuk21 sma kilo aldırıyor ama aşırıda gaz yapıyor icindekileri okuyun öyle alın bence canım
Elifkskl Boncuk21 sma optipro kabız yaptı comfort olanına geçtik çok güzel kilo aldı her günde yapıyor kakasını
12sukran Azraada58 bizde sma kullanıyorduk 5 gün yapmadı acile gittik lavman yaptık bebelac golda geçtik halen kabız sma nın etkisin den mıdır bilmiyorum
Azraada58 Boncuk21 normalde aptamil 1 numaraymış mamalarda ben suan gazı gecsin diye conformil aldım ama aptamil 0 6 ay kullancam anne sütüne en yakın aptamilmiş canım
Azraada58 12sukran valla ben artık adını duymak istemiyorum eger kabız ve gazı varsa direk aptamil conformil al canım etkisini aynı gün görüceksin
bebegimveben2901 Aptamil ve aptamil comformil bize yaramadı o çocuğumu mahvetti Kabızlık gaz o agladi ben agladim bebelac gold da da balık yağı varmış çok kötü kokuyor sade bebelac çok seviyor kokmuyor içiyor her mamayı denemiş bi anne olarak tavsiye erlderim
attbianne Boncuk21 Bebelac Gold kullanmistim oğluma sonradan da düz bebelac kullandım ikiside iyiydi Aptamil sma denemedim hiç