Hohomoromu kesinlikle yaptırılması gereken bir aşı, ben çok araştırdım boş yere aşı olmasın diye.. rota virüsünden bu yıl yoğunbakıma yatan 7 hastam oldu, acilde yüzlerce bebek perişan oldu kesinlikle yaptırın dedi doktorumuz. Güvenemedim birçok doktora daha sordum, hepsi yaptırmamız taraftarı oldu. En son kuzenim yaptırmamıştı 10 aylık bebeğiyle tam 13 gün hastanede yattı ve ishalden mahvoldu.. iyiki yaptırmışım dedim🙏🏻