İyi günler hanımlar. Oğlum 1 yaşında ve uzun zamandır uykuya daldığında anıden sıçrıyor (bu onu uyandırmıyor ama). Aslinda ilk aylarda normal diye okudum internette ama 1 yaşında bir çocuk için bu tür sıçramalar normal mi ? Aynısını yaşayan var mı acaba kendinliğinden düzeliyor mu ? Oğlum bir çok diş aynı anda çıkarıyor o yüzden zor bir dönemden geçiyoruz acaba ondan mı bilmiyorum..