7 aylık bebeğin gece beslenmesi kesilmez. Benim de 7 ay oldu gece 3-4 kere emziriyorum. Doymadıysa mama da veriyorum. Bebeğin ihtiyacı bu. Doktorunuza danışın böyle şeyleri. Sizi bebeğinize göre yönlendirir. Sağlıkla ilgili yönlendirmeleri burada annelerden almak ve beklemek doğru değil. Burada yazan kişilerin dediklerini denemek yerine kesin çözüm olarak doktorunuza muhakkak sorun :)