elifvemevaannesi
bizde de 4aylık ve başını kaldırıyor uzanınca, ağlıyor. Ben de arkasına yastık koyuyorum bebek arabasındayken yoksa imkanı yok uzanmaz. Arkasına yumuşak yastık koyun sırtını hafif kaldırıyorum. Kucağımdayken de sürekli oturmak istiyor, uyumadığı sürece asla kucakda da uzanmayı sevmez. Bence onlar ne zaman oturmaları gerektiğini iyi bilirler. Fazla zorlamamak şartıyla ben oturtuyorum dediğim şekilde 🥰