Benim kızımda 14. Ayını bitirdi gündüz 1 saat kadar uyuyo ve akşam 9 gibi gece uykusuna yatıyo son 1 aydır falan sadece sabaha karşı mamaya kalkıyo oda uyanmadan hemen biberonunu verince uykuya geçiyo tekrar sabah 8 buçuk gibi ayaktayız.Gece beslenmesini ve ayakta sallamayı bırakmayı hedefliyorum Ramazan ayında hayırlısıyla