Ahmetaslanannesi Arkadaşlar bebeğim mamayı içmiyor ağzından çıkarıyor resmen anne sütü alıyor şu an doktor mama da yazmıştı . Bebeğim içmediği için eşim aşırı zayıf o içse bir sıkıntı olur mu ? Sonuçta bu mama da kilo yapıyor bilemedim 😀
irva Ahmetaslanannesi Hahahahahhahahaha 😂 ah bu eşler.Bende oğlana akşam son uykusuna yatmadan kaşık maması yaparım yemediğini bırakır eşim ver ben yicem der.😂😂😂