Denizvepasa Denliece yanlış hatırlamıyorsam eslesmeniz lazim diger telefon ile. Dogru bilgiyi aksam esimle telefonlarimizi deneyerek verebilirim. Uzun zaman sonra tekrar iphone a gectim hatırlamıyorum
Ferdibusra7 Bizde iPhone kullanıyoruz Diğer telefon ile eşleşme yapmanız lazım o telefona bildirim gidiyor izin vermeniz gerekiyor daha sonra görürsünüz iki taraflıda izin verilmesi lazım ☺️