Esragrblk Hanımlar yarın işe başlıyorum. Kızım 28 aylık. Bensiz bu zamana kadar yarım saat durmamıştır. Bana çok bağlı. Annemi haftada üç kere falan görse de asla tek kalmıyor. Kayınvalidem zaten uzak. Napıcam nasıl alıştırıcam yaşayanınız var mı aynı durumu.
ElmarNarmin Esragrblk Yani madem işe başlayacaktınız bunu neden bugün düşünüyorsunuz? Bu zaman kadar alıştırmanız gerekirdi yarım saat, 1saat, 2-3-4saat. Sizce de çok geç değil mi ? Yargılamıyorum, yanlış anlamayın. Gerçekten soruyorum.
Esragrblk ElmarNarmin bugün düşünmüyorum tabi ki. Dediğiniz şeyi denedim elbette fakat hep ağlamayla beni aramayla son buldu. Zaman da çok yoktu ayrıca.
ElmarNarmin Esragrblk Zaten yarın siz işe gidince de ağlayacak. Yani yavaş yavaş alışmaktan başka çaresi yok. Belki de çalışmayı ertelemelisiniz, bebeğiniz hazır değil henüz sizden ayrılmaya