Sahinnnn sesli kahkahalar başladı bizde , kendi kendine birşeyler söylemeye çalışmalar 🤭 maşallah sürekli dönüyor zaten , dışarıyı daha güzel keşfetmeye başladı , biz yemek yerken sürekli bizi izliyor elimizdekileri takip ediyor. Bunlar eğlenceli yanlarimiz , bir de damak kasintilari çok ve ağız suları çok arttı ,uykusunda bile parmaklariyla ağzını bulmaya çalışıyor ,bir tık uyku gerilemesi yaşadık ama her halleri çok güzel sukurler olsun.bu arada 4 ay 20 gunluguz🥰