Kızlar bir şeyi merak ediyorum bebeğim 3 ay 23 günlük 2. Ayında verem aşısı oldu ama kolunda aşı izi yok bakıyorum diğer bebeklerin hepsinde bu iz var internette bunun için aşı tutmamış ve tekrar yapılması gerektiği yazıyor bunun hakkında bilgisi olan var mı