Neslii933 eşinizin bakmasını tavsiye ederim, kendi deneyimime dayanarak. Yaklaşık 5-7 ay aralığında eşim baktı. O dönemde kolay olmustu çünkü bebeğin bakımı kolaydi. Mama içiyordu. Kahvaltı da tadımlık oluyordu. Uyku problemi de yoktu. Fakat şimdi mesela bebeğim 1.5 yaşında, inanın daha zor bakmasi. Bakıcıyla ne kadar geç bulusursa o kadar iyi. Ha eşim de aynen sizin dediğiniz gibi bana nazaran çok daha sabırsız ve beceriksizdi tabiri caizse:) ama rahat bakti. bence eşinizle deneyin. Olmadı bakıcı imkanınız kenarda duruyor zaten