Babe gerçekten görmedim en son 20 yıl önce kız kardeşime aliyoduk plastikti .benim gorduklerim eczane yada arkadaş/akraba bebeklerinde hep cam biberon çünkü plastik içinde su bile icmeyin diyolar hep zararlı o yüzden ben artık öyle biberon yoktur diye düşündüm.belki eczanedekiler çok iyi kalite plastik cam gibi duruyor .