Sebze meyve asla yemiyor tadımları bitirdik bi sorun olmadı çok şükür tam iki öğüne geçtik derken atak dönemine girdiğimizi anladım 18 gündür ek gıda reddi yaşıyoruz bir süre denedim vermeyi fakat ağlamaya başladı çığlık çığlığa tükürdü yada hiç almadı bir süredir vermiyorum ama aynı şeyi mamada da yaşıyoruz 🤦🏻♀️ Uykuya gelecek olursam asla uyumak istemiyor mamada yaptığı gibi uykuya gelince de ağlamaya başlıyor benden başka kimse de durmak istemiyor wc bile gitsem kıyamet kopuyor nabıcam böyle bu atak mıdır nedir ondan kaynaklı dimi bu durum geçecek yani. Bide sanırım diş geliyor 🤦🏻♀️ Yani inşallah artık 🙄