Bizimde var 3 bucuk aylık oğlum.Yanagjnda ve el bileğinde de vardi.Doktorumuz normal dedi nemlendir dedi ama gittikce artti baska doktora gittik alerjik dedi.mamayi alerjik mamaya çevirdik bide mustela stelatopia sür dedi.3 günde geçti yüzündeki ve bileğindeki şimdi boynunda kaldi biraz