UcuBulunamayanBant ebruli_pyz ben kullanıyorum gayet güzel temizliyor aslında ama ben genelde fırın sicakken sıkıyorum içine biraz bekletiyorum zaten akıp geliyor tüm kirler.
cicekbahcem ebruli_pyz Fırını 50 derece de 10/15 dakika ısıtıp sonra sıkıyorum,kir durumuna.gore bekletip siliyorum
ebruli_pyz UcuBulunamayanBant öyle yaptım hiç aktığını görmedim hala duruyor kirler illa tellemem gerekiyor