Kizlaarr bebegim 8 ay 15 gunluk yaklasik 6 bucuk 7 ayindan beri heppp elimizde tutupp yuruyuyoruz yada koltuk tepelerinde dikiliyor, ama devamli elimizden tutup yurumek istiyordu hala da oyleyizz ve araliksiz bunu istiyor yorulmak nedir bilmiyor cok hareketliii devamli bizle yurumek istiyor ve ilk adim arabasi aldim onu sevmedi cunku ittirip gitmeyi bir turlu keşfedemedi bizim yurutmemiz daha kolayina geliyor kendi kendine yürümesini nasil sağlayabilirim acill cozummm yurutece de kararsizim alsammi almasam miii