Kızlar merhaba kışın bir çoğumuz bebişlerimize 2 kat pijama üzerine uzun kol atlet tişört yelek 3 kat giydiriyoruz şuan yavaş yavaş havalar ısınmaya başladı bebeğim 3,5 aylık gece uyurken kundak yapıyorum ama tişörtüyle uyuyor mesela terlemiş oluyor üzerine de battaniye örtüyorum altında sadece tek kat pijama ve çorap oluyor artık yaz geliyor nasıl giydirebiliriz gece ya da yataktan kalkınca dışarı çıkarken vs ?