Oğlum 5 aylık idrar yolu enfeksiyonu varmış. İdrarını yaparken cıglk atarak aglıyor. Dünde bugünde hastahanedeydk antibiyotk kullanıyorz.Başından geçen anneler sizler ne kadar sürede atlattınız enfeksiyonu. Gelişimini etkiledimi bebeginizin 😐Antibiyotk harici yapabilecegmz baska bişey varmı bilgisi olan yazsn lütfen 🌷