Geceleri de 2 saatte bir emziriyorum 30 günlük bebeğim. Alarm kuruyorum ne eşim duyuyor ne ben bazen ben uyandğımı hatırlıyorum ama kapatıyorum onuda hatırlıyorum 2 dk daha diyorum Bi bakıyorum bir sürü zaman geçmiş olabiliyo 3 saat geçmiş oluyor. Bazen hiç uyumadığım oldu ona bakmak için ama oda olmuyor vicdanım çok rahatsız