Anneler dün kızıma kıyma verdim buzdolabın altında duruyordu bi gece önceden kalan kıymayında kendim kedim .kızım sabah 7 de kusmaya başladı benimde midem bunaldı bende kustum ishal oldum . Bi tuhaf olduk .kızım 3 defa kustu bu dün parka çıkardım acaba üşüttük mü zehirlendik mi ? Başına gelen var mı