mummy evet canım tuttular diye sanırım yani başka türlü olsa bu doktora giden büyük çocuklar da var onlar ağlamadan çıkıyor güle oynaya hissetseler onlara da öyle olurdu diyorum ki bizim de hem krem hem sprey sonra iğne yapıldı ama insanın yine de aklına geliyor anne yüreği işte… Allah kimsenin yavrusunu gözünün önünde öyle ağlarken çaresiz bırakmasın ❤️