3ay 10 günlük kızım var aç olmasina rağmen biberonla mama almadan önce bi savaşıyor resmen emzik vermemi istiyor onla biraZ oyalanip öyle aliyor emzigi cekince mama vermek icin ağlıyor yani keyfi ne zaman isterse o an oyle tutuyor mamayi neden böyle onceden acikinca direk tutardi