emnchn Kızlaaarr bebeğime ilk defa yazlık kıyafetler alacağım. Bebeğim 3 aylık ve erkek. Nelerden kaçar tane almalıyım? Neresi daha hesaplı? Gereksiz alışveriş yapmak istemiyorum. Hemen küçülüyor. Deneyimli anneler fikirlerinizi bekliyorum☺️
gocebebirbayan emnchn benim kızımın bacakları şortta buz gibi oluyor ve totişine kadar açılıyor şortun uçları. Ben genelde Ya ince pijama tarzı ya da kapri tarzı giydiriyorum. 6-7 tane alt 6-7 tane üst 5-6 tane de çıtçıtlı atlet almıştım ben. Ayağına da ince yazlık çorap 😊
MiniKaya emnchn 10 tshirt yazı kurtarır genelde zıbınla geziyorlar çünkü 😀 ben 2 tulum yada solopet alıyorum hem kurtarıcı hemde çok tatlı duruyor 4-5 adet ince yazlık eşofman birazda şort tşirthleri şortlu takım alırsanız daha iyi olur bol bol sıfır kol zıbın alın bence en rahatı o 😀
Zlm emnchn benimki kız ama ben geçen yaz yenidoğan olmasına rağmen bütün yazı çıtçıtlı badi ile geçirmiştim dışarısı için bir iki şortlu takım ve tulum almıştım penye
emnchn tugbahy6 kız olsa süslerdim ama erkek olunca hep aynı😄 cicili bicili kıyafetleri var kızların.
cekoslavakporseleni emnchn çok bir şey alma canım, bebekler sıcağa dayanamıyor hemen isilik falan oluyor, geçen yazı oğlum çıtçıtlı zıbınla bitirdi 😂
Winnithepooh emnchn ben ilk 1 yaşına girecekti yazin şortlu takim aldim aldim aldın sonuç bir zibin yetiyormus yaz sicaginda🤣 bolca zibin al baska şey giyince sicak olup terliyor dışarı giymeye bikac takim al yeter bence yoksa elinde kalıyor
gocebebirbayan tugbahy6 ay valla giyiyor da 1-2 tane anca. Benim bile bacaklarım üşüyünce ağrımaya başlıyor 😅 onu da kendim gibi görüyorum. Birde merkez de durmicam köye gidicem annemlere yayla gibi esiyor