CeylinEkim Deletedmom_58 valla ben ferrum kullandım berbat bişeydi kabızlık huysuzluk yaptı sonradan vegaferon mu ne onu verdiler o da kaka da kan yapınca korktum treelife kullanıyorum suan memnunum
Eminerd Deletedmom_58 ocean microfer kullandık biz kilo başına bir damla olacak şekilde 1 yaş kontrolünde kan değerleri gayet iyi dedi doktor kullanmayo bıraktık 😊
Essrraa1 gulay-34 Sağlık ocağının verdiği bizi mahvetti vegaferon vermişlerdi bıraktım kabız olmuştu sürekli ağlıyordu huysuzdu uyumuyordu
Rabia6025 gulay-34 rengi kan gibiydi dedim kıyafetine dökülse çıkmaz araştırdım sidefer aldım biraz kabız oldu ama ilaçtan mıdır bilmem memnunuz tadını seviyor
Kestanesekeri gulay-34 sağlık ocağının verdiği kabızlık yaptı kusturdu içemedi çocuğum.Sidefer yazdı doktoru memnunuz
tubaa34 İmkan varsa bestiron yada sidefer alın doğal içerikli sağlık ocağı verilenler çocukların dişlerinde leke bırakıyor
fatmasusar_21 tubaa34 kabızlık yaptım acaba sizin bebekte benim oğluma cuma günü başladık bestiron 3 gündur kaka yok probiyotik kullaniyomusunuz yaninda
Belinnaykk Deletedmom_58 tabi ki kullanacaksınız biz bestiron kullanıyoruz çok memnunum ne kabızlık yaptı ne de başka bişey aklınızda bulunsun
Umutunannesi_65 Deletedmom_58 bebeğim 4 ay 26 günlük. Sağlık ocağı yazdır kullanın dedi aldık iki hafta kullandık kabiz yaptı vermedim artık. Yarın dokturuna soracağım bakalım başka bi tane verir belki