Ayaz2016Alya2022 63 günlük bebegim var emziriyorum fakat son 3 4 gündür beni cok az emiyor sizde durumlar nasıl mama takviyesi felan yapmıyorum
2603 Ayaz2016Alya2022 kaç dk emiyor çenesi kuvvetlendiği için daha çok çekiyor süre kısalması oluyor doktor kağıt vermişti bana kağıtta yazıyordu gene sen dr sorarsın
Ndrg-12 Ayaz2016Alya2022 oğlum iki üç dk de boşaltıyor sütü tek göğüsü. Doyuyor rahatlıyor emmek istemiyor zaten sonra. Bende zorlanıyorum. İki aylık olmak üzere bizimki de
Zyneepemree Ayaz2016Alya2022 bebeğim ilk doğduğunda iki göğsümü toplasak 10 dakika emmiyordu ben aç kalıyor diye 40 I çıktıktan sonra mama vermiştim 3.aydan sonra meme ve mama reddi yaşadık biberonu asla almadı şuan 6 aylık toplasam 3 dakikayı geçmiyor asla zorlamıyorum kendi ne zaman isterse o zaman emziriyorum
Aae_08 Normaldir. Aç olsa emer. Canı istemiyordur . Zorlamayın , istediğimzaman emziririm, bir süre sonra normale dönüyor . Benzeirini yaşadık biz gittik doktora . Emmek istemiyorsa emmesin dedi. Ne zaman isterse emer merak etme
Ayaz2016Alya2022 Aae_08 annemde diyor aç olsa ağlar durmaz demekki doyuyor diyor bilgi için teşekkürler ☺️
Ayaz2016Alya2022 2603 4 veya 5 ama arada uykuya dalıyor bende anlamadım gitti olmadı cuma doktora götürürüm
2603 Ayaz2016Alya2022 her zaman olur mu bilmem ama bazen 5 dk emmesi normal zaten benim bebe de 5 dk emdiği zamanlar oluyor ve çok uyuduğu kaldıramayıp ağlayacağım geliyordu bezini aç topuzuna vur emmeye başladığın da uyumasın diye burnu ile oyna sık
Ayaz2016Alya2022 Ndrg-12 benim oğlumda güzel emerdi ama kızım ben bılıyorum sütümü bıberona koydum 30 ml zor içiyor iştahı yok kızımın