Duyguklyc 7 aylık oglum grıp oldu balgamı var ve öksürüyor öksğtmekten uyuyamıyor nefes zor alıyor napabılırım burnunu temızledım hava verdım hava nemlendırıcıyıdr actım ama hıc fayda etmıyor
Aalya Duyguklyc sarımsaklı zeytınyagı sürün ayaklaenın altına (sadece yağ kısmından) .ıhlamur yapıp az içirin o da iyi gelir. Göğüs kısmına sıcak havlu koyun. Vs vs