Kizim haftaya 1 yaşına giriyor insallah😁 oyle cok iştahlı bir bebek degil zorla falan yiyoruz mu yiyoruz. Doğduğundan beri hiç mama yemedi anne sütü aliyo ama son 2 aydır belki gunde 3 4 kere oda tek meme 3 dakika ancak. Hemde ben vermesem ne acıktığını bana hissettirir nede emmek icin. Ben verirsem hep. Çok takılıyo kafama. Oglum meme düşkünü bir bebekti ek gıdayı guzel yerdi ama kızım tam tersi acaba hala bi umut var mi emme konusunda isteğinin artması icin. Artik bana acıktığını yada emmek istediğini hissettirsin istiyorum ama yok malesef. Sizde durumlar nasil