Ogretmen_anneeee Benim de bebeğim hiç uyumuyordu nasıl uyuyacağını şaşırmıştım. Memede uyuduğunu görünce öyle uyutmaya başlamıştım ama bir yerden sonra uyumasına meme de yetmedi. 4. ayınızı atlattıktan sonra uyku eğitimi almanızı tavsiye ederim. Zaten öncesinde bebeklerde bir uyku düzeninden bahsetmek pek mümkün olmuyor. O zamana kadar uyku rutinleri yapabilirsiniz. Örneğin bizim şöyle: Hep aynı ninniyi açıyorum, pencereden kuşlara, kedilere vs iyi uykular diliyoruz, odasına gidiyoruz uyku tulumunu giydiriyorum, uyku arkadaşını çekmeceden alıyoruz sonra kucağıma oturtturuyorum öpüp okşuyorum, bebeğimle konuşuyorum ve yatağına yatırıp çıkıyorum. Siz de kendinize göre bir rutin yaparsanız zamanla bebeğiniz bunların uykuya hazırlı olduğunu anlar ve uykuya daha kolay dalar. Gaz sorununuz var mı?