Merhaba hanımlar kızım 1 yaşına girdi gerçekten 1 senedir ben neler çektim beni canımdan bezdirdi desem yeridir çok zor uykuya dalıyor uyuduğu 1 saat sonra kalkıyor bir daha yatiriyorum gece kaç olmuş hala ayagimda oturup aglicam artık niye böyle uyku denen biseyi unuttum uyku var mı gerçekten 2 senedir ben ne uyuyabiliyorum nede kendime bakabiliyorum cidden sinir hastası oldum 1. Kizim bu kadar değildi ya 😔😔😔😔