20 günlükken yaptırdım. İyiki de erken yaptırmışım. Doktorumuz ilk 28 güne kadar olursa ağrı hissetmez demişti sinirleri henüz tam oluşmadığı için . Çok şükür çok kolay atlattık biz. Ama doktora danışmanızı tavsiye ederim çünkü evet belirli yaşları var çocuklar için uygun zamanı doktorlar söylüyorlar zaten.