Kızlar külot bez almayı düşünüyorum hangi marka önerisiniz ? Sadece gece yatarken kullanmicam süreki kullanmayı düşünüyorum bi de markadan markaya bez boyutu değişiyo yabi primanın 4 numarası sleepynin 3 numarası gibi önerdiğiniz markanın 1 numara küçük/büyük al diye belirtirseniz çok sevinirim 🙏