annetatlisi evet olabilir.
bunun nedenini size şöyle açıklayayım;
sütü göğüsler değil, beyin üretir. Bebek emdikçe beyne uyarı gider bebeğin süt ihtiyacının olduğunu bildiren, beyin de sütü üretmekle meşgul olur.
lakin stres üzüntü ve öfke yoğun duygulardır. Onları en üst seviyede hissedersiniz ve beyni bunlarla meşgul etmiş olursunuz. Beyin de süt üretmeyi durdurur bunlara odaklanır.
bu yüzden doktorlar der ki stresten uzak durun.
ama korkma hemen kendini toparla meşguliyet bul mutlu ol bol su iç düzelecektir beynini boşalt tatlım korkma karamsar olma .
bebeğini eline al ona bak mutlu ol emzir emzirdikce mutlu ol ve sütünün üretim mekanizması tekrar işleve girecektir 🌷