Sizin yaşadığınız muhtemelen 4.ay atağı bizde maalesef yaşıyoruz şu an onu ve mahvolduk yemin ederim ne zaman bitecek diye bekliyorum 🤦🏻♀️ Onun dışında otizmle ilgili çok konuşulmuş o yüzden söylemek istedim. Otizm kalıtımsal bir rahatsızlık değildir. Tv, telefon gibi şeyler ise otizmin tetikleyicisi olarak görülüyor. Yani her izleyen çocuk otizmli olmuyor evet ama hiçbir şey olmayacağının da bir garantisi yok. Ayrıca otizmin de seviyeleri vardır. İlla her otizmli ağır engelli konumunda değildir. Hafif düzeyde olanlarda içe kapanıklık, konuşma geriliği, iletişim problemleri, asosyallik gibi birçok şey olabilir. Bunlar aşılamayan şeyler olmasa da bir insana hayatında hep dezavantaj yaratan şeylerdir ve sanırım kimse sapasağlam dünyaya gelmiş olan çocuğuna bunu yapmak istemez. Tamamen soyutlamak belki imkansız bu zamanda ama belli yaşa kdr bizim elimizdeyken tamamen, belli bi yaştan sonrada sınırlayarak kullanılabilir. Öyle aman bi şey olmaz komşunun çocuğuna bak bir şey olmadı denilecek bir konu değil bence.