Defnemkalbim36 İyi akşamlar sevgili anneler bebeğim 8 ayına girdi fakat hala tam desteksiz oturamıyor yani istese oturuyor ama daha çok uzanmak istiyor birde hala diş çıkarmamış benim bebişim geçmi kaldı yoksa normalmi?
Aybarsaana Defnemkalbim36 desteksiz düşmüyor oturabiliyorsa yani belini tutabiliyorsa devrilmiyorsa korkulacak bir şey yok diş de her çocuk farklı çıkarıyor hatta geç çıkan diş daha sağlam olur derler:) içnizi ferah tutun kontrollerde doktorunuza bebeğinizi iyi anlatın zaten o size doğruyu söyleyecektir rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin
Minelcbi Defnemkalbim36 diş 16. Aya kadar çıkması bekleniyo normal yani çıkmamış olması. Desteksiz oturması da 9 ya da 10. Ayına kadar beklenen bi şey sanırım emin değilim bunu bi araştırın ya da doktora sorun yanlış bilgi vermek istemem🥰 bir de her bebek fArklı hepsi aynı anda aynı şeyi yapacak diye bi şey yok🥰
Baby01 Oturmayı bilemicem ama diş normal.Benim kızım ilk dişini yaşına bir hafta kala çıkardı şuan 14 aylık 6 dişi var
Defnemkalbim36 Aybarsaana Amin canım Allah razı olsun bazen desteksiz 5 dk oturuyor genelde mama sandalyesinde rahat otuyor sadece hala tam desteksiz oturamıyor
Defnemkalbim36 Minelcbi vallah orasıda öyle 5 dk desteksiz oturuyor sonra kendini tekrar yere atıp oynuyor ama mama sandalyesinde iyi oturuyor