Stres yapmayın 10 12 saat kadar bile aç durabilirler bu aylarda siz sık teklif edin, sessiz karanlık yalnız olduğunuz ortamlarda, uyku aralarında.. Mutlaka beslenecektir. Bazı dönemler böyle olur, zorlamadan teklif edin, çok ısrarcı olmayın akışına bırakın. 2 buçuk yaş ve 6 aylık bebeklerimden biliyorum. Büyük kızımı bi süre beslenmediğinde bir panik hali ile zorlama ya da doktor doktor gezmeye girişirdim, çocuk beslenmeden soğudu. İkinci de anladım normalmiş dönemsel iştahsızlık, ret. Aynı dönemlerden geçince zorlamadan ısrar etmeden emzirmeye devam ettim bi gün neredeyse hiç emmedi mesela iki üç gün sonra düzeldi. Bir de dikkatleri çabuk dağılıyor artık ses ışık olunca da emmiyor lar