Benim kızım 15 aylık hala devam ediyor gerçekten herşeyi ağzına götürüyor sürekli peşindeyim haftasonları oyun grubuna götürüyorum öğretmen bu sürecin gayet normal olduğunu belirtti şuan için tavsiye etmem bu oral dönem bittikten sonra sakıncalı gördüğümüz materyallerin üzerine sirke dökebilirsiniz ancak şuan için yapmayın keşfini engellersiniz dedi. Sanırım 2 yaşta azalıyormuş