emirela Kızlar acil cevap yazın tehlikeli mi sizce. 4 yasındaki kızım 37. 5 olunca götürmüyoruz ama bu küçük ya bilemedim gidiyim mi yoksa duş falan mı aldırıyım ?
111111inci emirela üzeri kalınsa inceltin oda ısısını düşürüp ölçün eğer aynı cıkarsa mutlaka götürün
Burculicee emirela annesi üzeri kalınsa incelt oda ısısını düşüre bilirsiniz sıcaksa eğer takip edin eğer 15 20 dakikaya düşmüyorsa hala 37.5 ise götürün doktora
Bebegimm1 emirela ustu cok kalinsa ondan dolayi vucut isisi yuksek cikmis olabilir yada ates olceriniz bozuk olabilir koltuk altindan olcun ama yeni dogan bebeklerde ateş onemli ilk ustunu inceltin bi bakin belki kiyafetten dolayi yuksek cikmis olabilir eger ateşi varsa doktora gidin
emirela 111111inci hafif ılık suyla yıkayım mı sizce? Zıbınla şuan ama 37.3 cıkıyor yine. Bide ağzında pamukcuk olmus fazla değil ama bikaç yerinde var o ateş yaparmı ki ?
Burculicee emirela yıkamak değilde dilersen koltuk altına ılık bez bacak arkalarınada koyabilirsin boynunun altına 15 dakika takip edin yine düşmezse bekletmeden götürün
emirela Burculicee bi de bol bol emzirin yazmıslar ama emzirirken benim sıcağımla tine 37küsüre cıkıyor. Emzirmesem mi
Zehra7852 Bebeklerde enefeksyon olmadığı sürece ateş olmaz pamukcukta enfeksyon yapmış olabilir ve çok küçük olduğu için biran önce götürmeniz gerekiyor duş fayda etmez Allah korusun korkutmak istemem ama götürüm tecrübeli olduğum için yazdım
emirela Zehra7852 peki pamukcuk yeşil mukuslu kaka yapar mı ? İlk defa öğlen böyle bi durum oldu hep sarı yapıyordu.
Zehra7852 Bebeklerde 37 üstü ateş ve su kompleksi de kafamıza göre yapılmıyor maalesef başka şeylere yol açıyor bekletmeden bence biran önce götürün
AyseYgmr06 emirela hayır canım hiç korkma bebeklerde 40 derece ateş bile normal varsa fitil ver ılık duş aldır eklem yerlerine ıslak bez koy ve birazcık su içir çünkü ateş vücudun içindeki bütün suyu enzimler ama muhakkak fitil ver emziriyorsan da bol bol emzir senin sütün de ağrı kesici ateş düşürücü salgılar hemen çok geçmiş olsun. yarın yinede bir doktora göster🙏
Seldakcrckr AyseYgmr06 ne kadar yanlış bi yönlendirme yeni doğan bebeklerde ateş yükselmesi hiç de normal değil
Zehra7852 emirela enfeksyon kapmış bebeğiniz yeşil mukuslu kaka yapıyorsa normalde tek başına birşey değil ama maalesef bebeğinizde ateş de var götürmeniz gerekiyor hiç beklemeden ve bebeğe su tarzı şeyler vermeyin
Burculicee emirela emzirin bebeğin başı göğsünüzde kalsın vücudu boşlukta dursun vücut sıcaklığı artıyorsa öyle deneyin yani sağ göğsümüzü emiyorsa ayakları sol göğsünüzün olduğu tarafta değilde diğer tarafta olsun yada yan yatarak emzirin nasıl kolayınıza geliyorsa
AyseYgmr06 emirela malesef lazer ölçüm hava temaslı direk poposundan ölçülenlerle ve üste okudum kesinlikle bebeğini emzirmeyi bırakma senin sütünde bebekde ne sıkıntı varsa süt içeriği onu üretmeye başlar
Zehra7852 emirela tabi emzirin ama ateş varsa emmeyebilir bana göre konu tartışmaya bile açık degil. Bebekten bahsediyoruz lütfen en yakın acile başvurun.
Alparslanmomss emirela kesinlikle emzirin anne sütü iyi gelir asla emzirmemezlik yapmayın ayrıca soğuk kompres uygulayın alnına bez koyun küçük olduğu için duşa sokmanızı tavsiye etmem aynı zamanda elektrikli Ateş ölçerler doğru ölçmüyor kullanmayın şu tabancalı olanlar yer yeri ayrı ölçüyor
AyseYgmr06 Seldakcrckr bebek ve ilk yardım konusunda gerekli eğitimlerimi yurtdışında aldım bence sizin bilinçlenmenizi tavsiye ederim ben doktora gitmesin demiyorum kesinlikle gitsin fakat annenin yaptığı stres bebeğe yansır ve anne sütü dünya üzerinde hangi tıp türünde sorulursa sorulsun anne sütü annede bir sorun olmadığı taktirde emzirilmesi şiddetle tavsiye edilir. Lütfen 🙏