Merhaba kızlar 4 ay 5 günlük kızım var aşırı salyası var diş etlerini hırslı hırslı kaşımaya çalışıyor vazen ben parmağımla kaşıyorum rahatlıyor çocuk neyse kim görse yok erken diş çıkaracak iyi değil erken çıkması yok doktorum ne kadar geç çıkarsa o kadar iyi demiş falan ben diş hekimi asistanıyım öyle birşey duymadım yani sadece bebekler hareketli olduğu için ağzını bir yere çarpıp dişini kırması sıkıntılı dikkat edilmeli diye biliyorum. Ama 2-3 ay erken çıkmasının gereksiz yere abartıldığını düşünüyorum sanki arada 1 sene var. Herkesin bebeğinin gelişimi, yapısı, huyu farklı iken insanların tavsiye verme, eleştirme telaşnı hele ki felaket tellallarını hiçç anlamıyorum🙄