amansallagitsin Ysf-kn ben bolerdim ikiye bi kisim altin bi kisim dolar alirdim cunku hayatta ne olcagi bilinmez savas olur bilmem brsy olur direk dolar yukseliyor altin zaten yatirim simdi al 5 sene sonra boz gine kar dolar ole degil 😀😀
Buse_343406 Ysf-kn tabiki canım şöyle düşün dünyanın kendi malı altın adamlar bizim yer altı zenginliklerimize neden göz dikmiş. Çok kıymetliyse dolar bassınlar. Bu pislikler çok uyanık çakallar. Ama dikkatli bilinçli olmak zorundayız. Herkes bilinçlenme bu hıyar Yahudiler avucunu yalar dünyauo değiştiremeyiz belki ama kendimiz koruyabiliriz
Mehtap23 Ysf-kn bir ayda zaten hiç yatırım lık olmazki 5-10lira kar sayılmaz bence ama yinede siz bilirsiniz 🤔 ama altın daha mantıklı 👍
Buse_343406 Ysf-kn yok yok hiç el atma valla dedim ya 1000 tlm de olsa hemen altın yapardımm Git çeyrek yarım ne geliyosa yap birktir biriktir onuda bilezik yap tak en azından taşıması saklaması kolay olur takı olarak kullan
istanbullugelin34 Buse_343406 zaten bence ülkemiz için dolar almamalıyız ben kesinlikle karşıyım hep derim kendi paramızla elin parasını değerlendiriyoruz