Huma_kus34 Kızlar doğumdan sonra kötü kokuda akıntı gelıyor alttan ağrım yok sadce sarımsı kötü kokulu akıntı doktorada gıdemıyorum bebekle evde tedavııs varmıştır şunu ypsan ıyı gelır dıyen olurmu ?
Selma_K Huma_kus34 Bende de enfeksiyon olmustu dogumdan sonra kötü kokulu akıntı geliyordu.Doktora gittim donaxly diye bir fitil verdi iki kutu bitirdim ise yaramadi ama doktor da emziriyorsun mecbur bunu vericem dedi.Sonra sirkeli suyla taharetlendim ve ped takmadim kagit havlu pecete faln koydum kendi kendine gecti.
10sare Huma_kus34 aynısı bende var doktora sün gittim enfeksiyon dedi fitil hap verdi bol su iç günlük ped kullanma maydonoz tüket. Canım
Zuleyha__19 Huma_kus34 enfeksiyondan kaynaklidir büyük ihtimal dut kürü yapın muhakkak iyi geleceğini düşünüyorum 🌸 internete yazarsaniz tarifi çıkar
Selma_K Huma_kus34 Ben de burda arastirip iyi gelenlerin oldugunu okumustum oyle denedim son çare ne yapayim doktora iki defa gittim çözüm bulamadim sirke ve pecete kullanarak kurtuldum o illetten.
Huma_kus34 Selma_K nekdar zamanda nekadar uyguladınız çok kötü bırsey cünkü bende kurtulurum ınsallah
Selma_K Huma_kus34 Bir hafta kadar yapmisimdir tam hatirlamiyorum zaten basta akintinin o kotu kokusu sirke kokmaya basliyor kotu kokuyu bastiriyor.Ben ona da raziydim o kadar kotuydu ki kendimden tiksiniyordum artik.Sonradan tamamen gecti zaten
Huma_kus34 10sare tamm su içiyorum hemoroid de var bende mecburen doktor altan baktımı acıtıyormu ondan korkuma gitmek istemıyorum
10sare Huma_kus34 Huma_kus34 hayır dayanılmayacak bir acı değil 1 dk anca bakar korkmayın daha kötüsü olmasan görünün