Adababy Kızlar ne güzel havalar düzeldi cuma günü 22 derece içim cıvıl cıvıl bu akşamda petekleri kapattım inşallah yakmam bi daha 🥰🥰🥰 sanırsam önümüzdeki hafta yağışlı ama yinede çok soğuk olmaz diye tahmin ediyorum🙂
Psikologanne00 Adababy bende gündüz kapattım ama akşam açtım 45te falan sabah yine kaptırım bi süre daha böyle gider 🥲
Senemmm11 Adababy evet ya havalar son 2 gündür çok güzel. Bende salı günü kapatmıştım kombiyi. Evin sıcaklığı gayet iyi 23-24 derece gidip geliyor üşümüyoruz. Gündüz hava umarım güzel olur bir adalar turu yapmak istiyoruz 😊
Adababy Deletedmom5284 yo valla ayaklarım yandı resmen 🤣 abimler bizdeydi çok sıcak oldu ki eşim evdeydi ben sonradan geldim o bile dedi ev çok sıcak diye mimde yanıyordu dediö kapatayım bu hafta çok sıcak havalar
Deletedmom5284 Adababy ben hep üşürüm ya eşim çok sıcak bayılıcam diyo ben yinr açtım üşüyorum dedim mutfakta ekstra ısıtıcı bile açtıyorum benmi sorunluyum her gelen evin çok sıcak diyo ben donuyorum
Adababy Deletedmom5284 kansızlık vardır 😁 şaka maka kapattım ya bende üşüyen biriyim normalde ama şu an sıcak üstümüzde yorgan da yok kızımın bile ayakları alev atıyor yorgandan ayağını dışarı çıkarıyor
Adababy Ikrazumra19 semt neresi annemlerden geldim sultangazideler soğuktu evleri ama esenlerde benim ev yanıyor resmen şu an bile petekler kapalı üstümüzde yorgan yok
Adababy Senemmm11 ramazanda eşim bi yere gitmez aşşırrrı sinirli olur sigara içtiği için 😕 bayramdna sonra anca giderim🤣
Senemmm11 Adababy ya Ramazan’da bizde gitmeyi tercih etmiyoruzda. Eşimin bu haftaki izini Perşembe gününe denk geldi o yüzden Ramazan öncesi son kaçamak olacak işte 😂