Gozdetb kendiniz istifa ederken alabilirsiniz fakat tek bi madde var f11 maddesi araştırın googledan ama haklı istifadır bu da. Mesela görev yeri değişikliği vardır kabul etmezsiniz ya da iş yerinde hakaret vs vardır gibi. Kendiniz istifa ederek bi tek bu şekilde alabilirsiniz. Dilekçe yazıcaksınız İK kabul edecek ancak öyle. Etmezlerse dava sürecine girer kanıtlarsanız istifa nedeninizi alırsınız. Ama dediğim gibi haklı istifa var bi kaç madde f11 iş hukukı diye googledan bakın. Bu şekilde kıdemi alıp ihbarı alamıyorsunuz bi de işsizlik maaşıda alamazsınız bilginiz olsun.