5 aylık bebeğimin ayak baş parmağında tırnak batması olmuş kıpkırmızı şişmiş ama beyaz enfeksiyon gözükmüyor kıpkırmızı şişlik kızlar hastaneye gittim iki tane krem yazdı hametan ve furacin . Eğer geçmezse orayı cerrah açabilir dediler napmam lazım cumaya kadar geçmesi lazımmış . Nolur fikir verin