Kızlar bebeğim hiç durmadan emiyor meme reddi olmadı ama 1 saat olsa devamlı emer ama bırakınca ağzıyla aranıyor ac formül mama yapıp veriyorum açlıktan çıkmış gibi içiyor sonra bir hıçkırık..Gaz problemi yeni başladı gazı ve alt değiştirme sürekli kontrol ediyorum.
Ama neden sütüm az üstümü ıslatan bir süt gelmiyor pompayı hep emdikten sonra deniyorum çok çok az yok gibi birşey geliyor
Emzirme çayları deniyorum gıdaya dikkat ediyorum ama üzülüyorum işte neden az yok gibi birşey benim anladığım yoksa dalar uyur diyor eşim