Ebruucandikk Merhaba anneler ben kızım için aldım fakat kullanamadım bebeğim hep beşikte yattı almak isteyen olur mu 350 TL’ye almıştım hiç kullanılmamis gibi 250 TL’ye birakicam resim ekliyemedim özelden isteyenlere atabilirim
BenMathilda Ebruucandikk Merhaba, hangi il? https://mutluresim.com adresinden yükleme yaparak altta çıkan linki kopyalayıp yorum kismina yapistirabilirsiniz. 🌸
Ebruucandikk Huma_kus34 https://imgyukle.com/i/E4wbT0 https://imgyukle.com/i/E4wMdY https://imgyukle.com/i/E4wtjP https://imgyukle.com/i/E4wFUq bu canım
Ebruucandikk Huma_kus34 tamam canım olsun diyelim evim buyuk değil mecbur satmam gerekiyor saklama alanım hiç yok
Ebruucandikk Huma_kus34 ben Bağcılar’da oturuyorum alicaksaniz kargo mu istiyorsun peki siz mi alicaksin