Busramete aynı sebepten dolayı benim kızım da yoğun bakım da kaldı, 5-6 gün durdu, serum olmadan kan şekeri normal seyrinde gitmeye başlayınca çıkarıyorlar. doktor ile konuş görmene izin verirler belli saatlerde bile olsa. Allah bir an önce sağlığına kavuştursun bebeğinizi, sizi de bebeğinize kavuştursun 🙏🏻