Fatmanrxx27 kesinlikle oluyor. Benim esim bogazina cok duskun. Cok fazla yiyip midemi bagirsagini yordugunda,,, gunu gecmis veya paketli urunler tuketildiginde,, cesitli gidalari birbirine karistirip yendiginde bile bagirsak enfeksiyonu oluyor. İshal kimi zaman halsizlik ates bile eslik ediyor. Doktorunuza bi soyleyin bgirsak enfk icin yavrunuza vereniliyorsa bi serum versin bir de takviye enterogermina kullanirsiniz hic birseyi kalmaz 💜🙏🏻